مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:252024-01-07پزشكي

100 درصد جمعیت میان جلگه غربالگری سلامت شدند                         


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با تلاش های صورت گرفته 100 درصد جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میان جلگه از نظر فشارخون و دیابت غربالگری شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با تلاش های صورت گرفته 100 درصد جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میان جلگه از نظر فشارخون و دیابت غربالگری شدند.

حامد جز جلالیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شبکه بهداشت درمان میان جلگه 27 هزار و 82 نفر جمعیت دارد که تمامی افراد تحت پوشش این شبکه در پویش ملی سلامت شرکت کرده اند و از نظر بیماری فشار و قند خون غربالگری شده اند.

وی ضمن تشکر از مشارکت بالای مردم و تلاش همکاران در اجرای پویش ملی سلامت گفت: این پویش گام بسیار مهمی در شناسایی به موقع بیماری و عاملی برای مراقبت های لازم و درمان به موقع بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: از ابتدای طرح پویش ملی سلامت 3469 نفر پیش فشارخون و 1545 نفر پره دیابت، 178 نفر مشکوک به فشارخون و 296 نفر مورد مشکوک به دیابت شناسایی شده است که برای آزمایش های تکمیلی و در صورت نیاز درمان مناسب به پزشک ارجاع داده شدند.

دکتر جز جلالیان با بیان اینکه تمامی افراد مشکوک و بیمار شناسایی شده تحت مراقبت و پیگیری های بهداشتی قرار دارند، از تمامی شهروندان بالای 18 سال درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد جمعیت میان جلگه غربالگری سلامت شدند                         

100 درصد جمعیت میان جلگه غربالگری سلامت شدند